הלוואה לעסקים על משאיות ואוטובוסים

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

רכבים גדולים, הלוואות נוחות ומתחשבות 

חלק בלתי נפרד מהעסק שלכם הוא כלי הרכב שלכם? 

אם רכישה של משאיות או אוטובוסים עולה על הפרק, אנחנו בטח לא צריכים להסביר לכם על העלויות הגבוהות במיוחד של כלי תחבורה שכאלה, בטח ובטח אם מדובר על מספר רוכבי הובלה.

במצבים בהם אתם צריכים לרכוש אוטובוסים או משאיות, חשוב שיהיו לכם מגוון פתרונות נוחים להלוואות נזילות ונגישות, באמצעות מימון חוץ בנקאית שיודע לצאת בהתאם מהקופסה עבורכם ולספק לכם הלוואה שמבינה בדיוק את הצרכים שלכם.

מסלולי רכישה אטרקטיביים

דרכנו ניתן לקבל עד 90% מימון מסכום כלי התחבורה, ללא הלוואת בלון, כאשר העסקה תוגדר כרלוונטית למשאית ממשקל שמעל 5 טון וההלוואה תתאים ללקוחות בעלי עוסק מורשה או חברה בע"מ בלבד.

אצלנו ב-NPI תוכלו להנות מתהליך קבלת הלוואה פשוט, מהיר, נוח, והכי חשוב - משתלם. בין אם אתם מסורבי בנקים או זקוקים להלוואה מהירה כדי לא לעצור את התקדמות העסק ש/לכם, תוכלו לעבור את התהליך עם המקצוענים שלנו, תחת קורת גג אחת, ביעילות ומבלי לבזבז זמן יקר. 

כל מה שחשוב לדעת על מיתקונים (ארגזים, דופן הידראולית, מנוף ועוד):

במידה ומדובר ברכב חדש - תוכלו לקחת בתחשיב את המיתקונים בשווי הרכב, בתמחור לוי יצחק וכאשר המיתקונים יהיו לפי הזמנה. במידה והיבואן בעצמו מבצע את המיתקונים והינם נמצאים בהזמנה של היבואן, ניתן יהיה גם לשלם עם הפניה עוד לפני הבעלות וההתקנה, ובמידה והמיתקונים לא מבוצעים על ידי היבואן, אלא על ידי ספק אחר, הכסף  יעבור לסוכנות לאחר בעלות שעבוד והתקנה של המיתקונים.

ברכבים משומשים ניתן יהיה לתמחר מיתקונים על פי אתר "פסו" ולחשב את שווי המשאית ואת המיתקונים. הכסף יעבור רק לאחר בעלות ושעבוד.

במקרה של UTI ומוחרגים במשומש - תשלמו עם הפניה גם באופן משומש, כאשר המיתקונים יהיו קיימים בהסכם המכר.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.