אשראי חוץ בנקאי לעסקים

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

בשנים האחרונות חל זינוק דרמטי בהיקף האשראי שמוענק לעסקים ע"י חברות חוץ בנקאיות. הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, אשר פועלת במסגרת משרד הכלכלה, דיווחה כי בשנת 2021 הגיע סך ההלוואות שניתנו לעסקים הקטנים והבינוניים (שמהווים את רוב רובו של המשק הישראלי) ע"י החברות המדווחות לבורסה לכ-11.4 מיליארד ש"ח. 

לשם השוואה, ב-2020 וב-2019 עמד הנתון הנ"ל על כ-6 מיליארד ש"ח בלבד, וב-2016 על פחות מ-2.7 מיליארד ש"ח - כלומר עלייה של יותר מפי 4 תוך 5 שנים בלבד. על-מנת לנצל באופן מושכל את כל האפשרויות של אשראי חוץ בנקאי לעסקים כדאי להיעזר במומחים - אנשי המקצוע המיומנים של NPI פתרונות פיננסיים.

מה חשוב לבחון כשמחפשים פתרון אשראי חוץ בנקאי לעסקים?

רישיון

הדגש הראשון הוא רישיון מטעם רשות שוק ההון ביטוח וחיסכון שבמשרד האוצר. מומלץ בחום לא להתפשר על כך ולא לפנות למקורות מפוקפקים שלא מפוקחים ע"י רשות זו.

סוג ההלוואה

ההלוואות לעסקים נחלקות למספר סוגים, בהתאם לאופן ההחזר. כך למשל ישנה הלוואת בלון שמשולמת במלואה רק בתום תקופת ההלוואה (בלי החזרים חודשיים בכלל, או עם החזרים חודשיים רק של הריבית). ישנן גם הלוואות שכוללות תקופת גרייס, ובזכות המבחר הרחב ניתן להגיע להתאמה מדויקת לצרכים הספציפיים של העסק שלכם בנקודת הזמן הנוכחית.

עלות

לכל פתרון אשראי יש כמובן עלות כוללת שמצטברת לאורך תקופת ההחזר. חישוב מדויק של העלות הוא בסיס הכרחי להשוואה בין הצעות של גופים שונים.

חובת הזהירות

בתקופה שבה יש שלל פתרונות אשראי חוץ בנקאי לעסקים, קל יחסית לקבל את סכום הכסף הדרוש. למעשה, בזכות התחרות הרבה יחסית, ניתן להגיע גם להלוואות משתלמות. יחד עם זאת חשוב לבחון היטב האם העסק מסוגל לעמוד בתנאי ההחזר ולא מסתכן יתר על המידה. 

חשוב לוודא שתזרים המזומנים של העסק לא יקרוס תחת החזרים נוספים של הלוואה וישאר מוזן ואף חיובי וזאת מטרתה של NPI פתרונות פיננסיים. 

החברה מספקת שירות מקיף ומקצועי לכל עסק שמחפש אשראי בתנאים נוחים ובעלות משתלמת. השירות ניתן בזמינות גבוהה כדי שתוכלו לגייס את הסכום הדרוש לעסק בלי עיכובים מיותרים, ומתוך הבנת האחריות הרבה הנדרשת כשמבקשים הלוואה חוץ בנקאית.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.