מה הפתרון לקניית החלק היחסי של הדירה לאחר גירושין?

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

אז עם כל הצער והכאב, החלטתם לסיים את מערכת היחסים הזוגית שלכם ולעשות צעד משמעותי - להתגרש. ברור לחלוטין שמדובר בתהליך כואב, מאתגר ומייגע רגשית. ואם כל זה לא מספיק, מתלווים לרכבות ההרים הרגשיות גם כאבים כלכליים שעשויים לערער לחלוטין את עתידנו ואף עתיד ילדינו, מצב שבו אף אחד מאיתנו לעולם לא ירצה להגיע.

מהרגע שחותמים על הכתובה, אתם מודעים לכך שבאופן כזה או אחר אתם חולקים את גורלכם ורכושכם יחד עם בן או בת זוגכם (אלא אם כן ערכתם הסכם ממון ואז כל מקרה לגופו) וכשמחליטים לפרק את החבילה, נושא הדירה הופך להיות דילמה שלממש ומכאן מגיעות הרבה מאד שאלות רגישות שצריך לתת עליהם את התשובות.

 

אז איך מחלקים דירת מגורים כשמתגרשים?

סוגיית הרכוש המשותף בכלל, וחלוקת הדירה אחרי הגירושין בפרט,הם נושאים סבוכים ומורכבים שעולים לנו בלא מעט כסף ואנרגיות, דורש התייחסות קפדנית על ידי מומחה בלבד - כי על בית לא מהמרים.

 

NPI פתרונות פיננסים עובדת בצמוד עם עורכי דין מנוסים המתמחים בדיני משפחה ובטיפול בחלוקת רכוש במהלך גירושין, ושמהדגש לתת את המענה המקצועי ביותר עבור לקוחותינו בכל הנוגע לטיפול ותכנון נכון שלהנכס המשמעותי ביותר בחייהם - ביתם, הן מבחינת ההיבט הכלכלי, המשפטי והאישי.

 

מה עדיף? למכור את הבית ולקנות שתי דירות או לקנות את החלק של הגרוש/ה?

לרוב, כאשר זוג מתגרש ישנה מחשבה כמעט אוטומטית אצל הרבה מאד מתגרשים, והיא למכור את הנכס ושכל אחד ימצא לעצמו דירה חדשה. אך במציאות של היום, לא לכל אדם יש את האופציה לקנות לבדו דירה, גם אם הוא מוכר חצי מדירה קיימת. זאת מאחר ולקיחת משכנתא היא לא זבנג ונגמר, אלא תהליך ארוך טווח ובעל השפעה כבירה על חייהם.

 

עם זאת, קיים קונפליקט פנימי גדול האם כדאי להתשעבד לשכירות או לקחת משכנתא על דירה נוספת. היינו ממליצים לכם מניסיון, לא לקחת על עצמכם החלטה כזאת לבד, כי כל מקרה הוא לגופו, ואין לכם כאן מקום לטעויות. אתם גם ככה נמצאים במציאות חדשה, סבוכה, לא נודעת, ואיפה שתוכלו לקבל את היציבות - חשוב שתעמדו להשיגה, בטח ובטח כשמדובר בבית שלכם.

 

ליווי פיננסי ומשפטי תחת קורת גג אחת

 

גירושין ונכסים דורשים הסתכלות רב מערכתית, והדבר האחרון שאתם צריכים הוא להתפזר עם אנשי מקצוע שונים שעשויים להפוך את התהליך הגם כך רגיש שלכם לקשה, מסורבל ויקר.

NPI פתרונות פיננסים מעניקה לכם את המעטפת השלמה הכוללת ליווי של יועצים פיננסיים ועורכי דין יחד, על מנת להפוך את תהליך הגירושין ליציב ובטוח יותר בכל הקשור למשכנכם הקבוע - ביתכם.

חשוב שתכירו שגירושין משפיעים בצורה חדה וישירה על מצבכם הפיננסי ולכן חשוב שתהיו במעקב מהרגע שאתם מתגרשים ועד שאתם חוזרים לעמוד על הרגליים.

אנו מציעים עבורכם חבילת מיידעים שתעשה לכם סדר פיננסי שיהיה מדויק לכם לתקופה הנוכחית וגם בראיה קדימה.

חבילת המיידעים תציג בפניכם את הפרמטרים החשובים ביותר בתעודת הזהות הפיננסית שלכם, ביניהם:

דירוג האשראי שלכם, הצגת אילו תנאים אתם יכולים לקבל מהבנק, האם אתם רשאים לקבל אשראי/צ'קים/הלוואות ואם לא - מה מונע מכם את זה.

כמו כן תמונת המצב של האשראי שלכם תכלול את ההחזר החודשי שלכם, את מספר חשבונות הבנק שקיימים על שמכם, סך האובליגו, סך האובליגו ללא משכנתא ועוד פרמטרים נוספים שיאפשרו לכם לשלוט ביד רמה בכספים שברשותכם וגם באלו שמגיעים לכם.

אז ממש עכשיו, כשאתם מוצפים בסימני שאלה, תהיות לגבי עתידכם וגורל הנכס שלכם, קחו את המושכות לידיים ותפנימו - עדיף להוציא עוד קצת כסף על בעלי מקצוע, ולא לשלם מחיר כבד על טעויות שייגרמו מחוסר ניסיון או מחסכון על אחד הדברים הכי יקרים לכם - הבית שלכם.

אנחנו כאן בשבילכם.

לתיאום ופניות, צרו עימנו קשר עוד היום

 

 

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.