הלוואה בריבית נמוכה

בדקו זכאות להלוואה עכשיו

באופן טבעי כל מי שזקוק או זקוקה לסכום כסף גבוה מעדיף הלוואה בריבית נמוכה על פני הלוואה בריבית גבוהה. יחד עם זאת המונח "ריבית נמוכה" הוא כמובן יחסי. ראשית, חשוב לזכור שהבסיס לריבית של כל הלוואה הוא שער הריבית שקובע בנק ישראל. שנית, גם לתקופת ההחזר יש השפעה על הריבית המצטברת שתשלמו בסופו של דבר על כל הלוואה. כמו כן כדאי להתייחס לתנאים הנוספים שבהם ניתנת כל הלוואה, ולכן ההמלצה החשובה ביותר היא להיעזר במומחים - חברת NPI פתרונות פיננסיים אמונה על ייעוץ כלכלי ועל עזרה במציאת הלוואות משתלמות, כולל למסורבי בנקים ולבעלי ובעלות BDI שלילי.

האפשרויות השונות של הלוואה בריבית נמוכה

* הלוואה מקרן פנסיה / קרן השתלמות - לרוב רובם של הישראלים יש חיסכון פנסיוני שמתנהל בקרן פנסיה, ביטוח מנהלים או בקופת גמל. בנוסף רבים חוסכים גם באמצעות קופת גמל להשקעה ו/או קרן השתלמות. הגופים שמנהלים חסכונות אלה מוכנים להעניק הלוואות בריבית נמוכה, כשהחיסכון משמש כביטחון.

* הלוואה על חשבון מסגרת האשראי בבנק - הלוואות הן אחד ממקורות ההכנסה העיקריים של כל בנק. התחרות בין הבנקים מאפשרת מציאות הלוואה גם בריבית נמוכה יחסית, ובפרט כשאין חריגה ממסגרת האשראי שנקבעה לחשבון.

* הלוואה חוץ בנקאית - בדרך כלל הלוואות חוץ בנקאיות מתאפיינות בריבית גבוהה יותר מזו שלוקחים הבנקים, אולם סקר שוק מקיף עשוי להוביל גם למוצרים פיננסיים משתלמים. כך למשל משכנתא הפוכה עשויה להתגלות כהלוואה טובה מאוד.

התאמה מדויקת לצרכים הספציפיים שלכם

השירות של NPI פתרונות פיננסיים  כולל התייחסות מקצועית ומעמיקה לכל השיקולים הרלוונטיים - ריבית, תקופת החזר, תקופת גרייס, סכום ההלוואה, סיכונים (למשל שעבוד נכס על-מנת לקבל הלוואה בריבית נמוכה) ועוד. 

בדרך זאת מובטחת לכם הגעה להלוואה הטובה ביותר האפשרית עבורכם, ובהתאמה מדויקת לצרכים ולרצונות שלכם. דרכנו תוכלו לקבל הלוואות דיגיטליות בלחיצת כפתור בתנאים הטובים ביותר שתוכלו למצוא. הלוואות דיגיטליות ניתנות ללקוחות כל הבנקים כל עוד ה BDI  שלהם חיובי, אך ישנן הלוואות המיועדות גם לבעלי BDI שלילי. 

הכל נעשה על בסיס ניסיון רב, התעדכנות מתמדת בשוק ההון ובמוצרי המימון שמציעים כל הגופים הרלוונטיים, ומחויבות מוחלטת לכל אחד ואחת מהלקוחות שלנו. דגש נוסף הוא זמינות גבוהה, וכמו כן אנחנו מקפידים על הסברים ברורים בגובה העיניים כדי שתוכלו להתנהל על בסיס ידע רלוונטי ובראש שקט באמת.

הלוואה עם ריבית נמוכה

שיעור הריבית בכל הלוואה שאפשר לקבל - בין אם מהבנק שלכם, בין אם מבנק אחר ובין אם מחברה חוץ בנקאית - הוא באופן טבעי אחד הפרמטרים המשמעותיים ביותר בבחירת ההלוואה. ריבית נמוכה פירושה עלות נמוכה לכסף שתקבלו, בעוד שריבית גבוהה עלולה להפוך את העסקה ללא משתלמת באמת מבחינתכם, גם אם אתם זקוקים מאוד לכסף. 

בהתאם ברור לחלוטין למה אנשים מחפשים הלוואה עם ריבית נמוכה, אבל כדאי לזכור שישנם עוד דגשים רלוונטיים לא פחות. עם חברת NPI פתרונות פיננסיים מובטחת לכם ההלוואה המשתלמת ביותר ובתנאים המיטביים באופן כללי.

דגשים חשובים לגבי הלוואה עם ריבית נמוכה

* בטחונות - בחלק מהמקרים על-מנת לקבל הלוואה בריבית נמוכה נדרשים בטחונות, ולכן נוצר באופן טבעי סיכון מסוים (למשל ניתן למצוא משכנתאות הפוכות בריבית אטרקטיבית, אבל המחיר האמיתי הוא שעבוד הבית).

* יציבות - חשוב מאוד להתייחס לא רק לגובה הריבית בנקודת הזמן הנוכחית אלא גם לשינויים אפשריים בריבית על ההלוואה לאורך תקופת ההחזר. אם הריבית עלולה לזנק לפתע, מכל סיבה שהיא, ההלוואה תתייקר מן הסתם באופן דרמטי ולכן חובה לקחת זאת בחשבון.

* כושר ההחזר הריאלי - גם כשהריבית נמוכה, והעלות של ההלוואה צנועה, עדיין נדרשת בדיקה לגבי היכולת לעמוד בהחזרים החודשיים. רצוי לבצע את הבדיקה בלי לעגל פינות ועל בסיס תמונת מצב ריאלית, ובעזרת אנשי מקצוע מנוסים.

רק הלוואות בטוחות ומשתלמות באמת

עוד דגש לגבי הלוואה עם ריבית נמוכה הוא זהות הגוף שמספק לכם את הכסף, והתנאים השונים שהוא מציב לגבי ההחזר ובפרט לגבי מצבים שבהם מסיבה כזו או אחרת לא משולם ההחזר החודשי שנקבע. 

עם NPI פתרונות פיננסיים תוכלו למצוא הלוואה בטוחה, משתלמת ומותאמת באופן מושלם לצרכים הספציפיים שלכם. על פי נתונים שתזינו באופן דיגיטלי נמצא עבורכם את ההלוואה המתאימה ביותר לצרכים שלכם והמשתלמת ביותר. 

אצלנו תקבלו את ההלוואה המתאימה לכם בלחיצת כפתור ללא התעסקות בבירוקרטיה. השירות שלנו נשען על בקיאות מקצועית, על התעדכנות מתמדת בכל ההתרחשויות הרלוונטיות בשוק ההון ובמוצרים שמציעים השחקנים השונים בתחום, ועל אחריות רבה מתוך הבנה שלהלוואה יש השפעה עצומה גם על ההווה שלכם וגם על העתיד. 

מאפיין נוסף של השירות הוא זמינות מרבית, וכמו כן אנחנו מקפידים לספק תשובות ברורות, מפורטות ובגובה העיניים לכל שאלה, כך שתוכלו לדעת בוודאות שבחרתם נכון.

בדיקת זכאות להלוואה

איזו הלוואה אתם צריכים? אנחנו יודעים לעשות הכול, בין אם אתם מסורבי בנקים, בעלי עסק, בעלי נכס או שאתם זקוקים למימון כלשהו, אנחנו נדע להביא אתכם אל הכסף.

השאירו פרטים ונחזור אליכם במהירות

תודה שהשארת פרטים!

כבר תשלח לך הודעה להמשך טיפול ולקביעת שיחה עם מנהלת תיקי הלקוחות שלנו.

בחזרה לדף הראשי

צרו איתנו קשר בכל נושא

אנחנו ב-NPI נדאג ללוות אתכם במקצועיות, רגישות ואחריות לפתרונות יציאה ממשברים כלכליים ולתכנון פיננסי נכון ומדויק עבורכם, גם אם הבנקים סירבו לכם וגם במקרים של היסטוריית אשראי שלילית. שינינו לאנשים את החיים, אנחנו נשמח לעזור ולשנות גם את שלכם.